سوال

همه میگن رفته؟
غصه نخور
اما نمیدونن
که من غصه نمی خورم
این غصه است که داره منو می خوره

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


امروز هرجا میرم متروکه شده

این جا رو من خودم فقط میام سر میزنم. چون کسی نیومد اینجا این جوری متروکه شد.
مرسی که اومدی

ZH سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن

اگه میشه فقط گاهی خودت قلب منو ها کن !

خدایا سرده این پایین ببین دستامو می لرزه

دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه

تو اون بالا من این پایین ، دوتاییمون چرا تنها ؟

اگه لیلا دلش گیره ، بگو مجنون چرا تنها ؟!

بگو گاهی که دلتنگم ، ازاون بالا تو می بینی

بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و غمگینی

خدایا ! من دلم قرصه ! کسی غیر از تو با من نیست !

خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست !

کسی اینجا حواسش نیست که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !

فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم

که روزی باید از اینجا بازم پیشه تو برگردم

خدایا ! وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن

شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن ....

با سپاس فراوان. زیبا بود

آلما چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

ای وااااای پیشی بیا منو بخور.چرا گلم؟
دلم واست یه ذله شده..
من حسابی مشغول خوندنم.
حالا نوبت توست واسم دعا کنی...
ای خداااا اا ااا ا

مرسی آلما جان منم دلم تنگ شده
حتما واست دعا می کنم.
ببخشید که دیر تایید کردم من همین الان دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد