ناجی

تو برام مثل یه خوابی

مثل یک خواب گوارا

مثل یک خواب دل انگیز

خواب شیرین، خود رویا


من بی تو یه بی کس

دنیا برام یه قفس

کسی نشد هم نفس

با من حتی یه نفس


با تو من کامل شدم

با من زیبا شدم

با تو من عاشق ترین

عاشق دنیا شدم


چه بزرگ، با شکوه

اومدی از راه دور

منو بردی با خودت

میون بهشت و نور


من مثه درخت پیر

تب زده مثل کویر

یخ زده مثل تگرگ

گم شده، همیشه دیر


شدم اون درخت سرو

تاز و همیشه گرم

تو زمستون، تو بهار

من شدم همیشه سبز

نظرات 9 + ارسال نظر
آشناترین غریبه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

من بی تو یه بی کس
دنیا برام یه قفس
کسی نشد هم نفس
با من حتی یه نفس.....
با تیکش خیلی حال کردم . ایول

آشناترین غریبه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

راستی مثل اینکه من اولین نظر این پست رو دادم.........

.
.
.
اولللللللللللللللللللللللل
.
.
.
.
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


.
.
.
.
فعلا...

سینا جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://degarandishansabz.blogsky.com/

با درود بر تو آریایی

شعر زیبایی بود ... جالب بود
این شعر هم مثل شعر به 6 قسمت تقسیم می کنم ...... مثل شعر نرو
در این به همه چیز توجه می کنم .... از قافیه و معنی و غیره ( غیر از احساست چون اگه با احساسست شعری ، بی قافیه هم بگی برام قابل ستایش است ) ....
قسمت دوم یه جوری هم قافیه است اما ریتمش با ریتم شعر زیاد زیاد هماهنگ نمی شه ..... برعکس شعر نرو رو به انتها که میره قوی تر میشه .... از این لحاظ بهتره
ولی در کل منهای قسمت دوم در کل شعر خوبی است .

پایدار باشید
آریایی

سینا جان مرسی که انقدر به شعر ها دقت می کنی
ممنون

آلما پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://GHAMABAD.BLOGSKY.COM

خیلی زیییییییییییا بود. اما یه سوال خیلی برام آشنا بود خودت گفتی؟

بااجازه

Lorn یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ

خیلی زیبا بود

سینا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://acepik.blogsky.com

با درود بر تو ایرانی

دگر انیدشان سبز ( آریایی ) ای ، نیم فیلتر شده ....بعضی اوقات بازه بعضی اوقات بسته . دلیل ان هم نمی دونم ....
می خواستم یه خبری بدم .... دیگه وارد به دگر انیدشان سبز ( آریایی ) نشید
دیگه تواین وبلاگ آپ نمی کنم
مطالب را در وبلاگ دیگر خودم آپ می کنم . بی زحمت لینک منو اصلاح کنید
آس پیک ..... http://acepik.blogsky.com

پایدار باشید

آریایی یا (‌ آس پیک )





غریب دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.gharibestan.com

دو دریچه دو نگاه دو پنجره
دو رفیق دو همنشین دو هنجره
دو مسافر دو مسیر زندگی
دو عزیز دو همدم همیشگی
با هم از غروب و سایه رد شدیم
غصه ی عاشقی رو بلد شدیم
فکر می کردیم آخر قصه اینه
جز خدا هیشکی ما رو نمی بینه
دو غریبه دو تا قلبه در به در
دو تا دلواپس این چشمای تر
دو تا اسم دو خاطره دو نقطه چین
دوتا دور افتاده ی تنها نشین
عاقبت جدا شدن دستای ما
گم شدیم تو غربت غریبه ها
آخر اون همه لبخند و سرود
چشمای پر حسادته زمونه بود
----
سلام
واقعا شعر های زیبایی می نویسی... وبلاگ زیبایی هم دارید

امیدوارم همیشه موفق باشی
خوشحال می شم به من هم سری بزنی

واقعا شعر زیباییه
ممنون
تو هم موفق باشی چشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

با سلام
شما می توانید وبلاگ یا سایت خود را در وبسایت مرجع کامل سایتها و وبلاگهای ایرانی به صورت رایگان ثبت کنید.
چنانچه نتوانستید از قسمت ثبت نام اقدام کنید لینک خود را در قسمت نظرات اعلام کنید تا لینک شما ثبت گردد.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت زیر مراجعه فرمایید:
www.iranweb1.orq.ir
www.iranweb1.mihanlog.com
برای حمایت از ما .ما را لینک کنید یا لوگو ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر فراوان
مدیریت وبسایت ایران وب

آشناترین غریبه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سالی به مهربانی میترا
به نیکی زرتشت
به اقتدار بابک و کوروش
و استمرار خورشیدداشته باشید .




ø„¸ ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ فرخنده باد¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ نوروز89 ``°º¤ø„¸
¸„ø¤º ` ¸„ø`` `°º¤ø

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد