خدا

عذابم می ده این ترسی که از فقدان تو دارم

کمک کن تا نخوابیده هنوز وجدان بیدارم


تو شمعی من نمیدونم چرا بر عکس پروانه

همیشه می گریزم من از این تسلیم روزانه


هر چی که دارم من از لطف و بزرگی تو دارم

اگرم چیزی ندارم، از رو حکمتت ندارم


سوالم بوده یک عمری چرا انقدر گرفتارم

واسه اسم تو بوده که نبوده اول کارم


عذابم می ده این ترسی که از فقدان تو دارم

کمک کن تا نخوابیده هنوز وجدان بیدارم


تو ای مادر تر از مادر تو وقت مهربونی ها

نذار گم شم، بگیر دستامو تو این بی نشونی ها


پدر تر از پدر هستی که من گرمه به تو پشتم

غم و سختی و اندوه به امید تو من کشتم


تو رویایی تر رویای کودک های در خوابی

کمک کن تا رها شم من از این شب های بی تابی

نظرات 20 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.lool.ir

سلام دوست من لطفا از وبسایت جامعه مجازی لول . آی آر دیدن نمایید

آلما پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

عااااالی.خوشم اومد.حالا بگو ببینم چی شده مگه؟یکم شعرت رنگ وبوی بی تابی/بی قراری/دلتنگی/شایدم یه ذره جدایی داره.آره؟درست حس کردم؟تونستم ارتباط برقرار کنم با شعرت؟

خدا رو شکر.
نه، نه این که کامل هم نه. این فقط حرف های یه آدم بود با خداش. بهر حال وقتی از خدا دور بشی این حس هایی که گفتی هم به وجود میاد. خیلی ها بهم گفته بودن درباره خدا شعر بگو خودم هم دوست داشتم که بالاخره اومد و گفتم.

سینا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://acepik.blogsky.com

با درود

این روشن است.... منظورم با آلما این بود که اون اشاره به عشق زمینی کرده بود من منظورم این بود هنگامی که به معشوق زمینی اشاره می کنیم ... نمی توان سریع آن را به عشق زمینی وصل کرد مثل شعر های حافظ که مخاطب آن معشوق زمینی است ولی معنای آن عمیق تر از آنهاست

این شعرت هم جالب بود ......

پایدار باشید

آلما شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

عشقت را هرگز بازگو نکن
عشقی که هرگز به زبان نیاید
مثل نسیم ملایموساکت ونا مرئی میگذرد
و همه چیز را بر سر راه خود تکان میدهد
من عشقم را بر زبان آوردم
و قلبم را برای او گشودم
سرد ولرزان با ترسی مرگبار
و او رفت...
بعد ها مسافری بر سر راهش پیدا شد
ساکتو نامرئی مثل باد
و او
عشق این مسافر را پذیرفت
نه...هرگز عشقت را بازگو نکن

بسیار زیبا بود و پر معنی ممنون
مرسی که سر میزنی

آلما یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

زندگی در چشم من شبهای بی مهتاب را ماند
شعر من نیلوفر پژمرده در مرداب را ماند
ابر بی باران اندوهم
خار خشک سینه کوهم
سال ها رفته است کز هرآرزو خالی است آغوشم
نغمه پرداز جمال و عشق بودم آه.......
حالیا...خاموش خاموشم
یاد از خاطر فراموشم

عالی.... واقعا ممنون
زنده باشی ۱۰۰۰ سال

باران چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام خیلی حس خوبی تو شعراتون موج میزنه
مخصوصا این آخری و مخصوصا این بیتش
((سوالم بوده یک عمری چرا...))
بهتون تبریک میگم اتفاقی با وبتون آشنا شدم و از این بابت واقعا خوشحالم
منم گاهی شعر میگم البته اگه بشه اسمشو شعر گذاشت خیلی دوست داشتم نظرات دیگران رو راجع به شعرم بدونم اما نمیدونستم چه جوری تا اینکه وب شمارو دیدم منم تصمیم گرفتم یه وبلاگ بسازم وشعرام رو توش بنویسم
باید قول بدین همینجور که من تمام شعرای شمارو میخونم ونظر میدم شما هم نظراتون رو بهم بگید وکمکم کنید
ممنونم ومنتظر شعر جدیدتون

سلام خواهش می کنم. منم خوشحالم که یک دوست جدید پیدا کردم.
حتما فقط آدرس بده.
زنده باشی ۱۰۰۰ سال

باران شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
روز شعر و ادب رو به شما شاعر با استعداد تبریک میگم
موفق باشید

سلام
خیلی ممنون. به شما هم تبریک میگم این روز رو.
من منتظر شعر های زیباتون هستم.

زنده باشی ۱۰۰۰ سال

آشناترین غریبه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

واقعا عالی قلم میزنی .
ایولللللللللللللللللللللللل

ماریا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://bahar-sabz.mihanblog.com

سلام از خوندن شعرای شما لذت بردم منم یک دل نوشته هایی دارم خوشحال میشم سربزنی ونظرتو بگی سبز باشی

سلام
مرسی، لطف داری.چشم حتما.
ببخشید دیر تایید کردم چند روزی نبودم.

باران یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بالاخره وبلاگ ساختم
یکی از شعرامو توش نوشتم ممنون میشم بخونید و نظر بدید
راستی من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتید شماهم منو لینک کنید
ممنون

سلام باران خانوم. شما خوبی...مبارکه
حتما میام ممنون خبرم کردی.
حتما

باران یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

ببخشید یادم رفت ادرسمو بگم

www.baran-delneveshte.blogfa.com

کرگدن عاشق یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://fonex.blogsky.com

سلام
واقعا شعرهای قشنگی مینویسی
من یه وبلاگ دارم
یه چیزایی مینویسم ولی به پای شعرهای شما نمیرسه
اگه به ما افتخار میدین و ما رو قابل میدونین یه سر به وبلاگم بزن اگه خوشت اومد ایمیلتو برام بذار تا دعوت نامه برات بفرستم
ممنون

سلام کرگدن عاشق جان
نه بابا شعرهای من که چیزی نیست. چشم حتما سر میزنم و خوشحال میشم اگه بتونم و اگه قابل بدونین حتما
ببخشید که دیر تایید کردم چند روزی وقت نداشتم.

آلما دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

یوهووووووووووووووووووو.کجایی پسر؟نیستی؟

سلام آلما جان خوبی؟
هستم چند وقتیه کمتر وقت می کنم بیام نت
ممنون که همیشه سر میزنی

آدمک پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

پدر تر از پدر هستی که من گرمه به تو پشتم

غم و سختی و اندوه به امید تو من کشتم


ترانه قشنگیه مخصوصا اون دو خطش رو دوست دارم



کرگدن عاشق شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
چند وقته که نیستی؟
کجایی
یه سر به کلبه ما هم بزن
دور نیست
همین بغله

سلام خوبی
آره چند وقتیه اصلا وقت نمیکنم بیام
چشم

آلما شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

زنده ای؟؟؟؟
دلمون تنگ شده بابا
بی معرفت!!!

آره بابا هنوز زنده ام فقط دچار فقدان وقت مفرط شدم
جمعه هم کنکور دارم واسم دعا کن.
چند تا شعر هم گفتم منتظرت هستم

آلما سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://ghamabad.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام به کنکوری فول تایم
چی شد؟جمعه کنکور رو چطور دادی؟
نگفتی کنکور چی؟
دعا کردما!!!

سلاااااااااااااااااااام به کسی که همیشه هست
خوب بود ایشالا که قبول میشیم
کاردانی به کارشناسی
دست گلت درد نکنه

ali دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ق.ظ

آفرین
واقعا خوشم اومد.
تبریک تبریک تبریک

ببببببه علی آقا!
از این ورا؟
خوبی؟

کرگدن عاشق شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
چرا شکلک نداری؟
من نمیتونم درست احساساتم رو بیان کنم که
راستی
نا سلامتی ما هم دیگه رو لینک کردیمااااااا
فکر کردم این لینک کردن شروع یه دوستی خوشمزست
چی شد پس؟

قشنگی از خودته
حتما باید بزارم
من چند وقتی اینترنت نداشتم ایشالا از این به بعد مزه خوشمزه دوستیمون رو خواهیم چشید.

m.h یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

.*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…............*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo

با سپاس فراوان m.h

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد