نکته مهم

سلام به دوستای گلم

یه نکته ای اینجا وجود داره که باید بگم و اون اینه که شعر قبلیه شعر تو که خیلی شعر قشنگیه شعر من نیست. این شعر مال داداشمه. گفتش این شعر رو بذار تو وبلاگت ببینیم نظر بقیه چیه دربارش که منم اطاعت کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاب سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.golabetanha.blogsky.com

سلام عزیزم...شعرات خیلی قشنگه....

خیلی ممنون

حمید رضا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://patoghtak.tk

با سلام دوست گرامی

سایت جالبی داری با تبادل لینک موافقی ؟

اگه هستی منو با نام

.:: پاتوق تک ::.

لینک کن بعد به سایت من بیا و خبرم کن تا منم لینکت کنم


سایت من ارائه دهنده جدیدترین مدل ها و عکس های موجود در اینترنت می باشد .

بیش از ۵۰۰ عکس از دختران و پسران EMO
بیش از 1000 عکس عاشقانه و فانتزی
بیش از 10000 عکس از مدل های لباس زنانه و مردانه جدید
بیش از 500 عکس از مدل موهای مردانه و زنانه
داستانهای کوتاه
داستان های عاشقانه
زندگینامه مشاهیر جهان
آموزش های جالب و همه پسند

و هزاران موضوع دیگر

البتهع الآن اول کارم تا سال آینده به امید خدا و همکاری شما پیشرفت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد